sobota, 4 stycznia 2014

• 2014 seriale, na które czekam.


Jeżeli ktoś twierdzi, że filmy i seriale to gówno, bo książki są lepsze – to wiem, że mam do czynienie albo z hipokryzją albo z kretynizmem. Mam nadzieję, że przynajmniej te ludki są słowne i nie słuchają muzyki, tylko czytają nuty. Jestem z osób, które nie lubią ani czytać ani oglądać tzw. wyciskaczy łez. Dlaczego? Dam przykład z produkcji ekranowych, bo w końcu o tym jest temat. A.I. Sztuczna inteligencja, Zielona mila, Leon zawodowiec itp. Genialne filmy, ale czy na tym ma polegać mój wypoczynek? Mam płakać za każdym razem jak opowiadam o czym jest film? Oooj nie, ja w takie rzeczy się nie bawię. Jak odpoczywam to książka jak i film czy serial ma sprawić mi przyjemność, a nie pogłębić doła w nowych dziedzinach.



Dlaczego nie zrobię rankingu z filmami i książkami? Bo z tymi to nigdy nic nie wiadomo. Za wiele razy planowałam na co chcę iść do kina i co przeczytać, żeby okazało się, iż zakupiłam inną książkę, a film przestał być nadawany w kinie... albo nie miałam nastroju na tego typu film. Także pozostanę przy serialach, bo ich jestem całkowicie pewna! Zaznaczam, że kolejność przypadkowa. Tytuły są nowościami, także daremnie będzie tu szukać takich propozycji jak Sherlock, Justified itp.

 


1. Black Sails



Starz w styczniu uraczy nas bardzo dobrze zapowiadającą się produkcją o piratach. To co pokazują nam w promocyjnych materiałach sprawia, że moje oczy płonął z rozkoszy. Serial ma być prologiem do wydarzeń opisanych w książce "Wyspa skarbów" Roberta Louisa Stevensona. Dawna brytyjska kolonia: New Providence, jest wyspą, na której rządzi kilku najgroźniejszych kapitanów pirackiego przedsięwzięcia. Jednym z nich jest nasz główny bohater: kapitan Flint (Toby Stephens), który wraz ze swoimi ludźmi musi bronić owej wyspy przed zniszczeniem. Pierwszy sezon będzie liczył 8 odcinków. Premiera przewidziana jest na 25-01-2014.



Przepiękna czołówka i cudowną muzyką (kliknij) 

Materiał promocyjny:
 






2. The Musketeers 



BBC One postanowiło sprawić mi ogromną frajdę i zainwestować w serial, który mam zamiar zobaczyć nawet w momencie, jakby miał się pojawić tam David Hasselhoff. Sam tytuł mnie przyciągnął i absolutnie nie ma żadnej, powtarzam ŻADNEJ możliwości, aby zniechęcić mnie do obejrzenia pilota. Co będzie po pierwszym odcinku, to się zobaczy. Tych trzech, tzn. czterech panów nie trzeba chyba przedstawiać. Atos, Portos, Aramis i D,Artagnan to postacie, które są znane wszystkim. Nawet jak ktoś nie czytał i nie oglądał, to często pojawiają się w krzyżówkach :D

Zwiastun:

 




3. Intelligence 



Facet ma w głowie tak jakby Internet. Czy to nie wspaniałe? No mniejsza, nie to jest dla mnie najważniejsze w tym serialu. Akcja! Tu jest ważna akcja. Mam nadzieję, że będą się bić długo i widowiskowo. Jak dadzą mi humor na poziomie chociaż średnim, to wiem, że sezon pierwszy będzie mój. Na romans przymknę oko… tak jak zawsze ;/ CBS, nie schrzań tego! 07-01-2014 premiera serialu.

Zwiastun:


 

4. Helix
  


Naukowcy, Arktyka, wirus i te sprawy. Nuuuuda. No może nie koniecznie. Ciągle mam nadzieję, że w końcu uda się zrobić horror w postaci serialu. Nie jakieś kopulacje w śmietnikach czy ogólnie wszędzie z każdym i o każdej godzinie, nie na zasadzie: ja cię kocham ty mnie nie umpa umpa je je je. Dla każdego coś miłego, więc może teraz coś dla mnie? Stwory, potwory, morderstwa, flaki (nie za dużo! Mam wrażliwy żołądek) i żeby było tak dobrze wykonane jak The Walking Dead… tylko, że ja chcę jeszcze fabułę! Da się? Hallo, ludzie z SyFy da się? … Oby! 10-01-2014 się przekonamy.

Zwiastun: 


 





5. Belive 



Nie wiem czy produkcja dojdzie do skutku, bo co chwilę od NBC dowiaduję się o jakichś przeszkodach. Zostaje mi liczyć, że produkcja o dziewczynce z nadprzyrodzonymi mocami i więźniu, który ma ją chronić dojdzie do skutku! 

Zwiastun:

1 komentarz:

No co tam, jak tam?