piątek, 19 czerwca 2015

• Sense8



Jakiś czas temu dowiedziałam się o serialu Sense8 i tak się zastanawiałam, jak Was zachęcić do sięgnięcia po tę produkcję. Nigdy jeszcze nikogo nigdy nie przekonałam, że "WARTO" (dobra, dwie osoby w całej swojej karierze "jestę blogerę" zachęciłam do sięgnięcia po coś do czytania czy też obejrzenia), także spróbuję obrać taką oto metodę. Jeżeli uznam, że KOOONIEEEEECZNIE musicie się z czymś zapoznać i znajdę odpowiednią notę do tego, to ja już pisać nie będę, tylko udostępnię to, co uważam za najbardziej przekonujące. Jak jednak nie, to tak, dobrze myślicie - będziecie cierpieć, bo wtedy będę pisać ja :) No ja wiem moje Mysiaczki-Pysiaczki, że kochacie moje teksty :) Także zapraszam do przeczytania tekstu o Sense8 na blogu Mistycyzm popkulturowy, gdzie zostało umieszczone wszystko, co kocham w tym serialu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

No co tam, jak tam?