niedziela, 22 czerwca 2014

• Konkurs ze strony "Książka zamiast kwiatka"



Mieliśmy Rycerzy odważnych i sprawiedliwych. Wojowników, na których mogliśmy liczyć. Stali na straży pokoju, zapewniając nam wszystkim bezpieczeństwo.





Żyliśmy w pięknym świecie, pełnym kolorów i cudownych krajobrazów.





W nocy zobaczyliśmy coś dziwnego... 


Zlecieli ci, do których modliliśmy się co noc - istoty ze skrzydłami. Nie wiadomo dlaczego, ale jedno było pewne... Aniołowie nie kochali nas tak, jak my kochaliśmy ich, pomimo że nigdy żadnego nie widzieliśmy. Najdziwniejsze było to, że Jedi zniknęli.









Aniołowie nas nienawidzili, gardzili nami, urządzali na nas polowania, zniszczyli nasz świat i nasze życie. 










Gdy zaczęliśmy łączyć siły i się buntować,



















przysłali posiłki...











Czy mogłoby być gorzej? Owszem. Pojawili się inni,




















ale nie po to, by nam pomóc. Zaczęli walczyć z Aniołami o nasz świat. Po co? Nie wiemy. Postanowiliśmy poszukać pomocy w innych Systemach, a przy okazji ostrzegać przed ewentualnym atakiem. Co nas połączyło? Każdy z nas ucierpiał - jedni szukali odpowiedzi, drudzy szukali zemsty.

Vlad stracił swoją żonę Leilę,


Raffe chciał ożywić swoje skrzydła,


Granuaile patrzyła na śmierć Atticusa,


Wiktoria chciała uwolnić Beletha,


Garrett potrzebował przywrócić do świata żywych swoja uczennicę Erin,

natomiast ja...

ja nie straciłam nic, bo trudno coś stracić, jeżeli nic się nie posiada. No i nigdy nie opuszczałam swojej ulicy. Los sprawił, że doszliśmy do porozumienia - w końcu znam wszystkie języki, jakie kiedykolwiek powstały. Oni - na szczęście nie. Plan był taki: zabierają mnie ze sobą, a ja gadam w ich imieniu tam, gdzie wylądujemy..

Nawet nie wiedzieliśmy, że kolejny System jest tak daleko od Rodzimego Systemu.


Wylądowaliśmy i wtedy zaczął się nasz koszmar.


KONIEC


Jest to praca, którą stworzyłam w konkursie Poradnika Pozytywnego Czytelnika. Nie wygrałam w nim, ale to w końcu historia z mojej głowy, więc nie da się jej wykrzywić :D Zachęcam do obejrzenia zdjęć w oryginalnej wielkości!


Połączenie książek:
- Gwiezdne Wojny - co książka to inny autor.
- Angelfall - Susan Ee
- Kroniki Żelaznego Druida - Kevin Hearne 
- Seria o Wiktorii Biankowskiej - Katarzyna Berenika Miszczuk
- Gra komputerowa Thief 4
- Once Burned - Jeaniene Frost

Grafika:
Źródło 1
Źródło 2
Źródło 3
Źródło 4
Źródło 5
Źródło 6
Źródło 7
Źródło 8
Źródło 9 
Źródło 10 - Lidija Raletic
No i google grafika :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

No co tam, jak tam?