sobota, 22 sierpnia 2015

• Co tam, jak tam? A daj spokój!


Tęskniliście? 
No to zupełnie jak ja. 
Jako, że ostatnio spływa do mnie coraz więcej zwiastunów różnych filmów, stwierdziłam, że niektórymi się z Wami podzielę. Może coś Was zainteresuje, a jak nie, to: 


 
No to do dzieła. Jedne wyglądają zacnie, drugie są tak głupie, że aż ciężko przejść obojętnie obok takiej produkcji. Znajdzie się tu zapowiedź filmu, którego gatunek mam w poważaniu, będzie też horror - gatunek który lubię, ale omijam szerokim łukiem - nawet nie wiecie jak cierpię, że nie chce mi się pójść do sklepu, żeby zakupić kratkę wentylacyjną z siatką, żeby koleś co zjada wątroby mi na mieszkanie nie wparował! No nie ważne i tak nie będzie się Wam chciało obejrzeć wszystkich moich propozycji XD 








   
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

No co tam, jak tam?