czwartek, 20 lutego 2014

• Gry na PC cz. 2

Coś mnie wzięło na gry ostatnio. A jak mnie weźmie, to trzymam się tematu jak rzep psiego ogona. Przejdę do rzeczy. Część pierwszą znajdziecie TUTAJ 


Dishonored i tu pojawia się pytanie: czy aby dla mnie? Lubię mieć drużynę, lubię się drzeć do monitora: i gdzie debilu leziesz! No ale ta gra kusi i to bardzo – pomimo, że to nie rpg


SpellForce chciałabym zobaczyć tą grę w takiej samej odsłonie jak Dragon Age albo StarCraft. Uwielbiam tą grę! Szkoda, ze nie pokusili się o trzecią część. To były świetnie spędzone godziny przed kompem 


Vampire: The Masquerade – Redemption łojej, grałam w to i grałam :D Dzień, w którym ogłoszą odświeżenie tej gry spowoduje, że ten dzień stanie się automatycznie piękniejszy. Spacerowanie po ulicach Pragi, Wiednia, Londynu i Nowego Yorku było niezła frajdą. Pamiętam czarny płaszcz… wspomnień czar…


Kingdoms of Amalur: Reckoning – wszystko ładnie i pięknie. Kupiłabym z miejsca – ale gdzie spolszczenie? 


Sacred 3 – chce mieć i będę mieć!! W poważaniu mam, że banda kolorowych kubraczków pokonuje przecudnej urody potwory! Kocham te kubraczki! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

No co tam, jak tam?