środa, 10 lutego 2016

• Podziękowania, propozycje i Kryminalny Klub Książki.


Na zdjęciu widzicie mojego bohatera, który sprawił, że mój blog wydaje się zajebisty. To On sprawił, że mam najbardziej fantastyczny baner w całej Galaktyce! Ale w dzisiejszym wpisie nie tylko będę się chwalić. Dostaniecie propozycje i coś do obejrzenia i posłuchania.
 
Pierwszą wiadomością będzie chwalenie się, że Jon Spaghetti popełnił mi banner na bloga :) Możecie go sobie zobaczyć na samej górze, a jak Wam się nie chce, to macie raz jeszcze:



Czyż nie jest piękny? JEST :P Jestem naprawdę szczęśliwa i wzruszona! 

Jak już się pozachwycaliście, to proponuję Wam wejść na pewien blog, który kiedyś dał taki  wpis: 


Świetnie przerobione zdjęcia! Jest co oglądać. 

Kolejna rzecz:



Skrzynka pełna książek zaproponowała założenie bardzo fajnego klubu, który na celu ma coś więcej niż tylko czytanie. Ja się zapisałam, jeżeli ktoś też by chciał, to więcej informacji znajdziecie we wpisie KRYMINALNY KLUB KSIĄŻKI.

No i propozycje do przesłuchania:

 


 
Miłego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

No co tam, jak tam?